Digital Agency of Freelance Online Marketeer?

Ik krijg dikwijls de vraag: "Ben je nu een Digital Agency of een Freelance Online Marketeer?"

Een zeer logische vraag, aangezien mijn bedrijf in wettelijk perspectief maar uit één persoon bestaat en het bedrijf mijn naam draagt zou je kunnen zeggen dat ik freelance online marketing consultant ben. Toch positioneer ik mij liever als, voorlopig toch, one-man digital agency. Ik licht graag even toe.

Tollenaere Online Marketing Consulting is een Digital Agency

Maar een digital agency met de voordelen van met een freelancer te werken en zonder de nadelen van een groot agency onder de arm te nemen.

Meerdere Klanten

Net zoals een groot digital agency werk ik voor verschillende klanten tegelijk. Dus geen lange full-time opdrachten bij klant X, en daarna klant Y.

Samenwerking met Partners

Zelf focus ik op het pure online marketing aspect, maar kan met diverse partners samenwerken voor design & development. En wie weet, breiden we toch uit naar een klein team.

Minder Overhead

Geen projectmanagers en gigantische kantoren die ook betaald moeten worden. 1 contactpersoon vanaf het begin zonder al de rompslomp. Dat merk je ook aan het budget.

Transparante Werkwijze

Kennis overdragen is een deel van onze visie. We werken niet op een eiland, maar in house bij de klant of in ons kantoor met regelmatig contact. Zo is de klant mee in het verhaal.

We Zijn Geen Doorsnee Digital Agency, We Zijn Je Partner.

ONZE AANPAK

Hoe Pakken We Jouw Project Aan?

Alles begint bij het eerste contact. Je hebt duidelijk interesse getoond in een van onze online marketing diensten en je hebt contact opgenomen. Dan gaan we na of er een goede fit is met je verwachtingen en haalbaarheid van het project en of er ruimte is om je online marketing project te beheren.
Als we een overeenkomst gemaakt hebben, de neuzen in dezelfde richting staan en weten wat we gaan doen, plannen we het project in en starten we het op. Dat is afhankelijk van klant een Google Ads setup, een digitale strategie, een Google Tag Manager implementatie… In ieder geval het begin van een mooie samenwerking.
We gaan voor een partnership op langere termijn. Korte one-offs zijn niet interessant voor beide partijen. Dat wil niet zeggen dat je aan lange termijnen gebonden bent. In deze fase gaan we trajecten opvolgen en opportuniteiten voor jou detecteren.